Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o wyborze Wykonawcy

 

Poznań, dnia 22 czerwca 2021 r.

 

DAP.201.7/2021

 

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania prowadzonego

na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 Pzp. dla wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający, prowadzący postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów (ESOD)” dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w Poznaniu, zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty, złożonej przez:

LTC Sp. z o.o.

ul. Narutowicza 2

98-300 Wieluń

 

Uzasadnienie

 

Oferta złożona przez ww. Wykonawcę spełniła wymogi zawarte w Zapytaniu ofertowym z dnia 9 czerwca 2021 r., a Wykonawca spełnił warunki udziału w niniejszym postępowaniu. Oferta została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert, określone w Zapytaniu ofertowym.

 

W przedmiotowym postępowaniu na realizację zamówienia została złożona 1 oferta, której punktacja przedstawia się następująco:

Lp.

Nazwa oferenta

Adres

Cena oferty

zł brutto

 

Liczba punktów

cena

Liczba punktów – termin realizacji

Liczba punktów - wdrożenia

Łączna liczba uzyskanych punktów wg

kryteriów oceny

1.

LTC Sp. z o.o.

 

ul. Narutowicza 2

98-300 Wieluń

31 625,78

60

5

15

80

 

Z wyżej wymienioną firmą zostanie podpisana umowa na realizację przedmiotu zamówienia.

                                                                                                                                                                                 Dyrektor

                                                                                                                                                                     (-) Jowita Maćkowiak