Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o zamówieniu nr DAP.201..../2021

 

Poznań, dnia .................. 2021 r.

 

DAP.201..../2021

 

Dyrektor Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego z siedzibą w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań:

ZAPRASZA

do składania ofert na zadanie pn.:

 Wybór Instytucji Finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego (WBPP) w Poznaniu

 

  1. Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 219).

  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór Instytucji Finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) dla Zamawiającego, którym jest WBPP w Poznaniu, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym Zapytaniu oraz z Ustawą z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2020r. poz. 1342).

  1. Kod CPV i nazwa kodu:

66131100-8 Usługi inwestycyjne w fundusze emerytalno-rentowe.

  1. Termin wykonania zamówienia: zawarcie umowy musi nastąpić w terminie maksymalnie 30 dni od dnia opublikowania informacji o wyborze najkorzystniejszej of

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

Do złożenia oferty uprawnieni są Wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają wiedzę, doświadczenie i uprawnienia oraz potencjał osobowy i techniczny, potrzebny do realizacji przedmiotowego zamówienia.
  2. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na realizacje przedmiotowego zamówienia.
  3. Wdrożyli odpowiednie środków techniczne i organizacyjnych, by przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
  1. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

  1. Dokument wpisu do ewidencji PPK, prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
  2. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego),
  3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego),
  4. Oświadczenie o ochronie danych osobowych (załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego),
  5.  

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty
  1. Oferta musi zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 oraz Formularza cen jednostkowych, stanowiących załącznik nr 1a do niniejszego Zapytania ofertowego).
  2. Do formularza ofertowego należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 6 niniejszego Zapytania ofertowego.
  3. Na sporządzonej ofercie oraz wszystkich załącznikach winny znajdować się podpis osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
  4. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, podpisujących ofertę Wykonawcy, do działania w jego imieniu, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.

 

  1. Termin i miejsce składania ofert
  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 grudnia 2020 r., do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego,
    ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań lub drogą elektroniczną na adres mailowy .
  2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ”Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami”.
  3. W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną nazwę i adres Wykonawcy należy umieścić
    w treści maila, którego należy zatytułować: Oferta na zadanie pn.: ”Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami”.
  4. O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub na wskazany w ppkt 1) adres mailowy.

 

 

  1. Zmiana lub wycofanie oferty
  1. Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składnia ofert. Po terminie składania ofert Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie.
  2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian w ofercie, powinno zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej, w niniejszy Zapytaniu, dla złożenia oferty, z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.
  3. Wycofanie oferty następuje przez złożenie oświadczenia, podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”.

 

  1. Odrzucenie oferty

Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeśli:

  1. Wykonawca nie złożył lub, pomimo wezwania, nie uzupełnił w wymaganym terminie dokumentów, wskazanych w pkt 7.
  2. Jeśli oferta nie jest zgodna z treścią niniejszego Zapytania ofertowego lub gdy oferent nie ujmie 
    w Formularzu ofertowym oraz Formularzu cen jednostkowych (Załącznik nr 1, Załącznik nr 1a,) wszystkich elementów, wskazanych w tabeli.
  3. Oferta została złożona po terminie składania ofert.

 

  1. Unieważnienie postępowania

Zamawiający unieważni postepowanie jeżeli:

  1. Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
  2. Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
  3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie  publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej.
  4. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

  1. Rozstrzygnięcie postępowania
  1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 3 grudnia 2020 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A.
  2. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie złożenia nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawiania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która nie spełnia wymagań Zamawiającego.
  6. Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Oferentom, którzy otrzymali Zapytanie ofertowe.

 

  1. Kryterium oraz sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

 

Cena wykonania zamówienia - waga 100 pkt

Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg. następującego wzoru:

Cn

P1 =     ------------ x 100 pkt

Cbo

gdzie:

  1. – liczba punktów za kryterium cenowe
  2. - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert

Cbo - cena brutto badanej oferty

 

  1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert.
  2. Cena brutto oferty, wskazana w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie koszty związane

z realizacją przedmiotu zamówienia.

  1. Jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi zawarcia umowy

z Zamawiającym, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

  1. Oferenci zostaną poinformowani o wynikach postępowania bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem

poczty elektronicznej, na adresy osób wskazanych w ofertach.

 

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są:

Agnieszka Bartkowiak, tel. 61 64 15 711, 607 895 465  oraz Joanna Sas, tel. 61 64 15 705.

 

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (załączniki nr 4 oraz 4.1 do Zapytania ofertowego)

Powiadomiony o wyborze oferty Zleceniobiorca zobowiązany jest do zawarcia umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, o treści tożsamej z treścią załączników 4 oraz 4.1 do niniejszego Zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

                       Dyrektor

            (-) Jowita Maćkowiak

 

 

  1. Załączniki:
    1. Załącznik nr 1 – Wzór Formularza ofertowego,
    2. Załącznik nr 1a – Wzór Formularza cen jednostkowych,
    3. Załącznik nr 2 – Wzór Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu,
    4. Załącznik nr 3 – Wzór Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania,
    5. Załącznik nr 4 – Wzór umowy,
    6. Załącznik nr 4.1  - Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
    7. Załącznik nr 5 – Oświadczenie o ochronie danych osobowych.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OFERENTÓW

 

  1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
    o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
    1. Administratorem Danych Osobowych jest Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, przy ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań;
    2. w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt, z powołanym przez ADO Inspektorem Ochrony Danych korespondencyjnie, na wskazany w pkt 1 adres Administratora lub na adres poczty elektronicznej: iod@wbpp.poznan.pl;
    3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
      • art. 6 ust.1 lit. b) RODO, w celu związanym z niniejszym postępowaniem
        o udzielenie zamówienia oraz realizacją umowy, podpisanej w wyniku jego rozstrzygnięcia,
      • art. 6 ust. 1 lit. c), w celach księgowo-podatkowych, archiwizacji oraz obowiązków, wynikających z ustawy o dostępnie do informacji publicznej – na podstawie właściwych  przepisów prawa,
    4. odbiorcami danych osobowych mogą być:
      • osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
        w oparciu o: art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.),
      • podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa,
      • podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (kurierzy, operatorzy pocztowi),
      • podmioty, którym powierzymy Państwa dane w oparciu o umowy cywilno-prawne (hosting serwera pocztowego, serwis IT itp.)
    5. podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz konieczne dla prawidłowości złożenia oferty, a ich niepodanie skutkuje  odrzuceniem oferty,
    6. dane osobowe, zawarte w dokumentacji z postępowania publicznego, będą przechowywane przez okres 5 lat od daty jego rozstrzygnięcia, a w przypadku pozyskania przez Państwa przedmiotowego zamówienia, 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym przestały obowiązywać i zostały rozliczone wszystkie zobowiązania Wykonawcy, wynikające z podpisanej umowy (np. serwis gwarancyjny),
    7. w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
    8. Zamawiający nie planuje transgranicznego przetwarzania danych, ani przekazywania ich do państwa trzecich oraz organizacji międzynarodowych,
    9. Wykonawca posiada prawo:
  • dostępu do swoich danych osobowych,
  • sprostowania swoich danych osobowych,
  • żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna,
    że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
  1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym – załącznik 1, że spełnia obowiązki informacyjne, przewidziane w art.13 i 14 RODO, względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał
    i przekazał Zamawiającemu.