Ogłoszenie o zamówieniu nr DAP.201..../2021
Poznań, dnia .................. 2021 r.
DAP.201..../2021
Dyrektor Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego z siedzibą w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań:
ZAPRASZA
do składania ofert na zadanie pn.:
Wybór Instytucji Finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego (WBPP) w Poznaniu
- Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 219).
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór Instytucji Finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) dla Zamawiającego, którym jest WBPP w Poznaniu, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym Zapytaniu oraz z Ustawą z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2020r. poz. 1342).
- Kod CPV i nazwa kodu:
66131100-8 Usługi inwestycyjne w fundusze emerytalno-rentowe.
- Termin wykonania zamówienia: zawarcie umowy musi nastąpić w terminie maksymalnie 30 dni od dnia opublikowania informacji o wyborze najkorzystniejszej of
- Warunki udziału w postępowaniu
Do złożenia oferty uprawnieni są Wykonawcy, którzy:
- Posiadają wiedzę, doświadczenie i uprawnienia oraz potencjał osobowy i techniczny, potrzebny do realizacji przedmiotowego zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na realizacje przedmiotowego zamówienia.
- Wdrożyli odpowiednie środków techniczne i organizacyjnych, by przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
- Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
- Dokument wpisu do ewidencji PPK, prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Oświadczenie o ochronie danych osobowych (załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta musi zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 oraz Formularza cen jednostkowych, stanowiących załącznik nr 1a do niniejszego Zapytania ofertowego).
- Do formularza ofertowego należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 6 niniejszego Zapytania ofertowego.
- Na sporządzonej ofercie oraz wszystkich załącznikach winny znajdować się podpis osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
- Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, podpisujących ofertę Wykonawcy, do działania w jego imieniu, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
- Termin i miejsce składania ofert
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 grudnia 2020 r., do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego,
ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań lub drogą elektroniczną na adres mailowy . - Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ”Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami”.
- W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną nazwę i adres Wykonawcy należy umieścić
w treści maila, którego należy zatytułować: Oferta na zadanie pn.: ”Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami”. - O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub na wskazany w ppkt 1) adres mailowy.
- Zmiana lub wycofanie oferty
- Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składnia ofert. Po terminie składania ofert Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian w ofercie, powinno zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej, w niniejszy Zapytaniu, dla złożenia oferty, z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.
- Wycofanie oferty następuje przez złożenie oświadczenia, podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”.
- Odrzucenie oferty
Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeśli:
- Wykonawca nie złożył lub, pomimo wezwania, nie uzupełnił w wymaganym terminie dokumentów, wskazanych w pkt 7.
- Jeśli oferta nie jest zgodna z treścią niniejszego Zapytania ofertowego lub gdy oferent nie ujmie
w Formularzu ofertowym oraz Formularzu cen jednostkowych (Załącznik nr 1, Załącznik nr 1a,) wszystkich elementów, wskazanych w tabeli. - Oferta została złożona po terminie składania ofert.
- Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postepowanie jeżeli:
- Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
- Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej.
- Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
- Rozstrzygnięcie postępowania
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 3 grudnia 2020 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A.
- Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie złożenia nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawiania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która nie spełnia wymagań Zamawiającego.
- Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Oferentom, którzy otrzymali Zapytanie ofertowe.
- Kryterium oraz sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena wykonania zamówienia - waga 100 pkt
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg. następującego wzoru:
Cn
P1 = ------------ x 100 pkt
Cbo
gdzie:
- – liczba punktów za kryterium cenowe
- - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
Cbo - cena brutto badanej oferty
- Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert.
- Cena brutto oferty, wskazana w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi zawarcia umowy
z Zamawiającym, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
- Oferenci zostaną poinformowani o wynikach postępowania bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem
poczty elektronicznej, na adresy osób wskazanych w ofertach.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są:
Agnieszka Bartkowiak, tel. 61 64 15 711, 607 895 465 oraz Joanna Sas, tel. 61 64 15 705.
- Informacje dotyczące zawierania umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (załączniki nr 4 oraz 4.1 do Zapytania ofertowego)
Powiadomiony o wyborze oferty Zleceniobiorca zobowiązany jest do zawarcia umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, o treści tożsamej z treścią załączników 4 oraz 4.1 do niniejszego Zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Dyrektor
(-) Jowita Maćkowiak
- Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Wzór Formularza ofertowego,
- Załącznik nr 1a – Wzór Formularza cen jednostkowych,
- Załącznik nr 2 – Wzór Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- Załącznik nr 3 – Wzór Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania,
- Załącznik nr 4 – Wzór umowy,
- Załącznik nr 4.1 - Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 5 – Oświadczenie o ochronie danych osobowych.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OFERENTÓW
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:- Administratorem Danych Osobowych jest Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, przy ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań;
- w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt, z powołanym przez ADO Inspektorem Ochrony Danych korespondencyjnie, na wskazany w pkt 1 adres Administratora lub na adres poczty elektronicznej: iod@wbpp.poznan.pl;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
- art. 6 ust.1 lit. b) RODO, w celu związanym z niniejszym postępowaniem
o udzielenie zamówienia oraz realizacją umowy, podpisanej w wyniku jego rozstrzygnięcia, - art. 6 ust. 1 lit. c), w celach księgowo-podatkowych, archiwizacji oraz obowiązków, wynikających z ustawy o dostępnie do informacji publicznej – na podstawie właściwych przepisów prawa,
- art. 6 ust.1 lit. b) RODO, w celu związanym z niniejszym postępowaniem
- odbiorcami danych osobowych mogą być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o: art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), - podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa,
- podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (kurierzy, operatorzy pocztowi),
- podmioty, którym powierzymy Państwa dane w oparciu o umowy cywilno-prawne (hosting serwera pocztowego, serwis IT itp.)
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
- podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz konieczne dla prawidłowości złożenia oferty, a ich niepodanie skutkuje odrzuceniem oferty,
- dane osobowe, zawarte w dokumentacji z postępowania publicznego, będą przechowywane przez okres 5 lat od daty jego rozstrzygnięcia, a w przypadku pozyskania przez Państwa przedmiotowego zamówienia, 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym przestały obowiązywać i zostały rozliczone wszystkie zobowiązania Wykonawcy, wynikające z podpisanej umowy (np. serwis gwarancyjny),
- w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
- Zamawiający nie planuje transgranicznego przetwarzania danych, ani przekazywania ich do państwa trzecich oraz organizacji międzynarodowych,
- Wykonawca posiada prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania swoich danych osobowych,
- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna,
że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym – załącznik 1, że spełnia obowiązki informacyjne, przewidziane w art.13 i 14 RODO, względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał
i przekazał Zamawiającemu.