Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2/2025 Asystent ds. grafiki

 Poznań, 1 lipca 2025 r.

OGŁOSZENIE NR 2/2025

Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze Asystenta ds. grafiki.

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 2 miejsca pracy w wymiarze 1 etatu

Termin składania ofert do: 15 lipca 2025 r.

ZAKRES GŁÓWNYCH OBOWIĄZKÓW

  1. Obsługa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w zakresie:
  • wykonywania opracowań graficznych i tekstowych,
  • wykonywania analiz przestrzennych w oprogramowaniu GIS,
  • wykonywania wydruków,
  • przygotowania materiałów konferencyjnych, wystawienniczych i publikacji.
  1. Tworzenie i aktualizacja cyfrowej bazy danych przestrzennych.
  2. Tworzenie cyfrowych zasobów kartograficznych i dokumentacji w zakresie planów, studiów
    i opracowań specjalistycznych.
  3. Tworzenie zasobów archiwalnych w technice komputerowej.
  4. Współpraca z pracownikami innych pracowni i zespołów przy opracowywaniu zadań wykonywanych w Biurze.
  5. Wykonywanie innych prac związanych z działalnością Biura na polecenie Kierownika Pracowni i Dyrektora.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  1. Wykształcenie: minimum średnie – specjalizacja grafika komputerowa, geoinformacja lub informatyka.
  2. Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  3. Znajomość oprogramowania GIS (preferowany QGIS).

WYMAGANIA DODATKOWE

  1. Umiejętność pracy w zespole.
  2. Samodzielność i kreatywność.
  3. Rzetelność i odpowiedzialność.
  4. Dobra organizacja czasu pracy.
  5. Mile widziana znajomość oprogramowania  Adobe InDesign i Adobe Illustrator.

WARUNKI PRACY:

  1. Środowisko pracy: budynek wyposażony w windę osobową, drzwi wejściowe do budynku: 160cm/230cm. Klatka schodowa o szerokości od 130 do 160 cm, drzwi wejściowe do pokoi o szerokości 90 cm, niektóre pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
  2. Z pracą związane jest załatwianie spraw w siedzibie oraz poza jednostką, współpraca z innymi instytucjami. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie obsługiwała sprzęt komputerowy, biurowy. Jednostka mieści się w obiekcie częściowo przystosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  3. Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze. Wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
  5. Środki pracy: komputer z drukarką, niszczarka i typowe narzędzia do pracy biurowej.
  6. Oświetlenie naturalne i sztuczne.

PRACOWNIKOM OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek stażowy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  •  możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych),
  • dofinansowanie wypoczynku w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. podpisane CV i list motywacyjny,
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających uzyskane wykształcenie,
  3. kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  4. oświadczenia kandydata PDFoświadczenie kandydata.pdf (91,20KB)
  • o posiadanym obywatelstwie,
  • że kandydat nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo skarbowe
  • o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
  •  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE w przypadku załączenia zdjęcia kandydata, numeru telefonu i/lub adresu e-mail i/lub kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • podpisaną klauzulę informacyjną dla kandydatów składających aplikacje podczas ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, [pobierz->PDFKlauzula_informacyjna_kandydat_na_stanowisko_WBPP.pdf (125,69KB),

 

INFORMACJE DODATKOWE:

  • w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
  • aplikacja powinna być przygotowana w języku polskim, dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (na etapie składania aplikacji  dokumenty nie muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego)
  • rozpatrujemy tylko i wyłącznie aplikacje nadsyłane w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracę, w formie, zakresie i na warunkach określonych w jego treści. Aplikacje otrzymane  po terminie (decyduje data stempla pocztowego) i/lub niezawierające numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane
  • kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji w sposób jaki wskazali w CV (telefonicznie lub mailowo)
  • aplikacje odrzucone, czyli niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny po upływie 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru na stronie internetowej BIP www.wbpp.poznan.pl oraz na tablicy informacyjnej WBPP w Poznaniu przy ul. Mielżyńskiego 14a, 61-725 Poznań.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Oferty zawierające wymienione dokumenty oznaczone numerem niniejszego ogłoszenia należy składać osobiście w sekretariacie Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w Poznaniu lub przesłać pocztą na adres: Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego 61-725 Poznań ul. Mielżyńskiego 14a, w zaklejonej kopercie, na której należy umieścić dopisek: „Nabór na Asystenta ds. grafiki” w terminie 14 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w Poznaniu oraz na stronie pracuj.pl.