Świadczenie usługi cateringowej podczas dwóch Wydarzeń organizowanych przez Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu – z podziałem na II Części
Poznań, dnia 30 maja 2025 r.
DOK.2600.5.2025
Zamawiający:
Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu
ul. Mielżyńskiego 14A
61-725 Poznań
Dyrektor Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań:
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
- Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest na podstawie §8 Regulaminu wydatkowania środków publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320).
- Przedmiot zamówienia– dla Części I i II
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej podczas dwóch Wydarzeń, organizowanych przez Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, podzielone na dwie części:
- Część I - Konferencja „Odpowiedzialni za przestrzeń. Nowe wyzwania – nowe rozwiązania”, która odbędzie się w Poznaniu, w dniu 10 września 2025 r., w godz. 8:30‑16:00 w Centrum Konferencyjno-Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Przybyszewskiego 37a, dla maksymalnie 400 uczestników,
- Część II - Warsztaty branżowe, które odbędą się w Poznaniu, w dniu 11 września 2025 r., w godz. 9:00-15:00 w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego, przy al. Niepodległości 34, dla maksymalnie 70 uczestników.
- Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.
- Wybór najkorzystniejszej oferty będzie rozstrzygnięty osobno dla każdej części zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 7 do Zapytania ofertowego „Projekt umowy”.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie do 20%, o czym powiadomi Wykonawcę najpóźniej (dla Części I i II) do 25 sierpnia 2025 r.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej podczas dwóch Wydarzeń, organizowanych przez Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, podzielone na dwie części:
- Kod CPV i nazwa kodu:
55520000-1– usługi dostarczania posiłków.
- Termin wykonania zamówienia: zamówienie będzie zrealizowane w terminach:
- dla Części I – w dniu 10 września 2025 r.
- dla Części II – w dniu 11 września 2025 r.
- Warunki udziału w postępowaniu – dla Części I i II
Do złożenia oferty uprawnieni są Wykonawcy, którzy:
- posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał osobowy i techniczny, potrzebny do realizacji przedmiotowego zamówienia,
- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na realizacje przedmiotowego zamówienia,
- wdrożyli odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, by przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320),
- nie podlegają wykluczeniu, o którym mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z ust. 9. Zamawiający wykluczy:
- Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę, rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 ust. 3,
- Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r., o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285,1723, 1843, z 2024 r. poz. 850, 1222 z 2025 r. poz. 146, 172) jest osoba wymieniona w wykazach, określonych w rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę, rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 ust. 3,
- Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r., o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295, 1598, z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę, rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 ust. 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa ww. ppkt 5 lit. a-c.
- Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu – dla Części I i II
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
- oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego),
- wykaz 3 usług, wykonanych w okresie 3 lat od dnia wskazanego w pkt 8, jako dzień składania ofert, o charakterze i wielkości, odpowiadającej danej części zamówienia (załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego), potwierdzone dokumentem, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością:
- dla Części I – usługi cateringowe, obejmujące liczbę uczestników nie mniejszą niż 350 osób,
- dla Części II – usługi cateringowe, obejmujące liczbę uczestników nie mniejszą niż 50 osób,
- oświadczenie dotyczące braku przesłanek do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego),
- oświadczenie o ochronie danych osobowych (załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego),
- aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż:
- dla Części I - 100 000 zł,
- dla Części II - 20 000 zł.
- Opis sposobu przygotowania oferty– dla Części I i II
- Oferta musi zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Do formularza ofertowego należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymienione w ww. pkt 6 Zapytania ofertowego.
- Na sporządzonej ofercie oraz wszystkich załącznikach winny znajdować się podpisy osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy,
- Do oferty należy załączyć dokumenty, potwierdzające uprawnienia osób do działania w imieniu Wykonawcy, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną Część zamówienia.
- Termin i miejsce składania ofert– dla Części I i II
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 czerwca 2025 r., do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu,
ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań lub drogą elektroniczną na adres mailowy . - Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ”Świadczenie usługi cateringowej podczas dwóch Wydarzeń organizowanych przez Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu – Część …. ” – ze wskazaniem części zamówienia, na którą złożona jest oferta.
- W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną nazwę i adres Wykonawcy należy umieścić
w treści maila, którego należy zatytułować: Oferta na zadanie pn.: ”Świadczenie usługi cateringowej podczas dwóch Wydarzeń organizowanych przez Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu – Część …..”– ze wskazaniem części zamówienia, na którą złożona jest oferta. - O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub na wskazany w ppkt 1) adres mailowy.
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 czerwca 2025 r., do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu,
- Zmiana lub wycofanie oferty– dla Części I i II
- Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składnia ofert. Po terminie składania ofert Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian w ofercie, powinno zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej w niniejszy Zapytaniu ofertowym, dla złożenia oferty, z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.
- Wycofanie oferty następuje przez złożenie oświadczenia, podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”.
- Odrzucenie oferty– dla Części I i II
Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeśli:
- Wykonawca nie złoży Formularza ofertowego - Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego. Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nie podlega uzupełnieniu.
- Wykonawca, pomimo wezwania przez Zamawiającego, nie uzupełni w wymaganym terminie dokumentów, wskazanych w ww. pkt 6.
- Oferta nie jest zgodna z treścią niniejszego Zapytania ofertowego lub gdy oferta wraz z wszystkimi jej załącznikami, nie będzie podpisana, zgodnie ze wskazaniami, zawartymi w pkt 7 ppkt 3.
- Wykonawca złoży na daną Część więcej niż jedną ofertę – odrzuceniu będą podlegały wszystkie złożone oferty.
- Wykonawca, na wezwanie, o którym mowa w pkt 15 ppkt 3, nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
- Oferta została złożona po terminie składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która nie spełnia wymagań Zamawiającego.
- Unieważnienie postępowania – dla Części I i II
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
- Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
- Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej.
- Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Rozstrzygnięcie postępowania – dla Części I i II
- Odczytanie złożonych ofert nastąpi w dniu 9 czerwca 2025 r. o godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu, przy ul. Mielżyńskiego 14A w Poznaniu.
- Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie złożenia, nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawiania błędów, o których mowa w pkt 15 ppkt 1.
- Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali Zapytanie ofertowe.
- Kryterium oraz sposób oceny ofert: – dla Części I i II
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
Kryterium I - Cena wykonania zamówienia - waga 60 pkt
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg. następującego wzoru:
Cn
P1 = ------------ x 100 pkt
Cbo
gdzie:
- – liczba punktów za kryterium cenowe
- - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
Cbo - cena brutto badanej oferty
Kryterium II - Termin płatności – waga 20 pkt
Liczba punków zostanie przyznana w następujący sposób:
7 dni od dnia realizacji zamówienia – 0 pkt,
14 dni od dnia realizacji zamówienia – 10 pkt,
21 dni od dnia realizacji zamówienia – 20 pkt.
Wymagany minimalny termin płatności – 7 dni.
Punktowany maksymalny termin płatności 21 dni.
Jeżeli zaproponowany termin płatności będzie krótszy niż 7 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 21 dni do 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20, a do umowy zostanie wpisany termin wskazany w ofercie, jednak nie dłuższy niż 30 dni.
Kryterium III – Doświadczenie Wykonawcy– waga 20 pkt
Liczba punków zostanie przyznana za każdą dodatkową, wskazaną w załączniku nr 4 do SOPZ usługę cateringową, zrealizowaną poza usługami będącymi warunkiem udziału w postępowaniu, wskazanymi w pkt 6.2):
za 1 dodatkową usługę – 5 pkt.
za 2 dodatkowe usługi – 10 pkt.
za 3 i więcej dodatkowych usług – 20 pkt.
- Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert.
- Cena brutto oferty, wskazana w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi zawarcia umowy z Zamawiającym lub nie przystąpi do jej podpisania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
- Wykonawcy zostaną poinformowani o wynikach postępowania bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adresy osób wskazanych w ofertach.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postepowaniu oraz uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Agnieszka Bartkowiak, tel. +48 607 895 465 w godz. od 8:00-16:00, e-mail: a.bartkowiak@wbpp.poznan.pl.
- Dodatkowe informacje: – dla Części I i II
- Zamawiający poprawi w złożonej ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SOPZ, niepowodujące istotnych zmian w jej treści.
- W przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty, w tym dotyczących SOPZ, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie.
- W przypadku, gdy zaoferowana cena złożonej oferty odbiegać będzie od szacunkowej wartości zamówienia lub od średniej cen złożonych ofert o co najmniej 50 %, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, z tym zastrzeżeniem, że:
- wyjaśnienia składane na wezwanie Zamawiającego nie mogą wytworzyć nowej treści oferty,
- w przypadku wytworzenia nowej treści (zmiana oświadczenia woli) oferta taka zostanie odrzucona,
- na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że cena złożonej oferty nie jest rażąco niska, a Wykonawca jest w stanie wykonać zamówienie za cenę wskazaną w ofercie.
- Zaoferowana cena w złożonej ofercie jest ryczałtowa i nie podlega waloryzacji i zmianie.
- Termin płatności złożonej prawidłowo faktury nie może być krótszy niż 7 dni.
- Stawka VAT musi zostać określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361 z późń. zm.).
- Zamawiający poprawi w złożonej ofercie:
- Informacje dotyczące zawierania umowy – dla Części I i II
- Powiadomiony o wyborze oferty Wykonawca, zobowiązany jest do zawarcia umowy, o treści tożsamej z treścią załącznika nr 7 do Zapytania ofertowego (uzupełnionego o treść złożonej oferty), w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania.
- Umowa będzie zawarta na tę część/części zamówienia, dla których oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą.
- W przypadku, gdy Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy i nie przystąpi do jej podpisania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający wyznaczy dodatkowy (jeden) termin. W przypadku nie zawarcia umowy w wyznaczonym dodatkowym terminie, oferta zostanie odrzucona, a Zamawiający wybierze kolejną ofertę, ocenioną zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert.
Z-ca Dyrektora
(-) Grażyna Łyczkowska
Załączniki:
- Zalacznik_nr_1_SOPZ_catering_05.pdf (348,33KB)
- Zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy_catering_05.doc (46,00KB)
- Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu_catering_05.doc (30,50KB)
- Zalacznik_nr_4_wykaz_wykonanych_uslug_catering_05.doc (51,50KB)
- Zalacznik_nr_5 oswiadczenie_brak_podstaw_do_wykluczenia_catering_05.doc (36,00KB)
- Zalacznik_nr_6_oswiadczenie_RODO_catering_05.doc (33,50KB)
- Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_catering_05.pdf (505,26KB)
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WYKONAWCÓW
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań, tel. 61 641 57 00, e-mail: .
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, prosimy o kontakt,
z powołanym przez ADO Inspektorem Ochrony Danych korespondencyjnie, na wskazany w pkt 1 adres Administratora lub na adres poczty elektronicznej: . - Dane osobowe, pozyskane w ramach niniejszego zamówienia, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) RODO, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem wydatkowania środków publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.(t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1530 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 104 z późn. zm), a także w celu obsługi zgłoszeń nieprawidłowości, do zgłaszania których posiadają Państwo prawo, wynikające z art. 4 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928).
- Odbiorcami danych osobowych mogę być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902), - podmioty odpowiedzialne za doręczanie przesyłek (operatorzy pocztowi, firmy kurierskie),
- podmioty upoważnione z mocy prawa,
- podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnych umów (np. hosting serwera pocztowego, serwis sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych).
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło rozstrzygnięcie niniejszego postępowania, zgodnie z przyjętą u Zamawiającego kategorią archiwalną B5, określoną dla tego rodzaju dokumentacji w JRWA. Dane osobowe pozyskane w związku ze zgłoszeniem nieprawidłowości, o którym mowa w pkt 3 lit. b, będą przetwarzane przez okres trzech lat od 3 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym przekazano zgłoszenie zewnętrzne do organu publicznego, właściwego do podjęcia działań następczych lub zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
- W odniesieniu do pozyskanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe nie będą podlegały transgranicznemu przetwarzania.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzecich i organizacji międzynarodowych.
- Wykonawca posiada prawo do dostępu do informacji o swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych oraz żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
- Wykonawca posiada prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.