Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w Poznaniu
Poznań, dnia 6 grudnia 2023 r.
DAP.201.15/2023
Dyrektor Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego z siedzibą w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań:
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w Poznaniu”
- Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa poniższego sprzętu komputerowego oraz z akcesoriów:
- Laptop Dell Precision 15 3581 N0A5P3581EMEA_VP – 6 szt.,
- Stacja dokująca Dell Dock 180W – 9 szt.,
- Monitor iiyama G-Master G2730HSU Black Hawk – 7 szt.,
- Microsoft Office 2021 PL – 7 szt.,
- UPS Ever Duo II 1000 PRO – 4 szt.,
- Torba Natec Boxer 15.6'' czarny NTO-0392 – 10 szt.,
- Myszka+klawiatura Logitech MK345 – 14 szt.,
- Microsoft Windows 11 PL Professional BOX – 1 szt.,
- Słuchawki Logitech H390 USB Grafitowy – 2 szt.,
- Czytnik kart na USB Unitek All-in-One srebrny – 2 szt.,
- SanDisk Extreme Portable SSD 2TB – 1 szt.,
- Podkładka pod mysz Natec Chipmunk – 12 szt.
- Sprzęt i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz instrukcję w języku polskim.
- Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przy czym Wykonawca musi wykazać, że spełniają one co najmniej takie same parametry, jak opisane w ppkt 1.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt i akcesoria, wskazane w ppkt 1, na adres Zamawiającego, tj. na ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa poniższego sprzętu komputerowego oraz z akcesoriów:
- Kod CPV i nazwa kodu:
30213200-7 Komputery osobiste.
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami.
- Akcesoria komputerowe.
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
- Termin wykonania zamówienia: zamówienie będzie zrealizowane najpóźniej do dnia 22.12.2023 r.
- Warunki udziału w postępowaniu
Do złożenia oferty uprawnieni są Wykonawcy, którzy:
- posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał osobowy i techniczny, potrzebny do realizacji przedmiotowego zamówienia,
- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na realizacje przedmiotowego zamówienia,
- wdrożyli odpowiednie środków techniczne i organizacyjnych, by przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
- Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Oświadczenie dotyczące braku przesłanek do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Oświadczenie o ochronie danych osobowych (załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta musi zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 oraz Formularza cen jednostkowych, stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Do formularza ofertowego należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 6 niniejszego Zapytania ofertowego.
- Na sporządzonej ofercie oraz wszystkich załącznikach winny znajdować się podpisy osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
- Do oferty należy załączyć dokumenty, potwierdzające uprawnienia osób do działania w imieniu Wykonawcy, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
- Termin i miejsce składania ofert
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 grudnia 2023 r., do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu,
ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań lub drogą elektroniczną na adres mailowy . - Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ”Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w Poznaniu”.
- W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną nazwę i adres Wykonawcy należy umieścić
w treści maila, którego należy zatytułować: Oferta na zadanie pn.: ”Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów dla Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego w Poznaniu”. - O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub na wskazany w ppkt 1) adres mailowy.
- Zmiana lub wycofanie oferty
- Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składnia ofert. Po terminie składania ofert Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian w ofercie, powinno zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej, w niniejszy Zapytaniu, dla złożenia oferty, z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.
- Wycofanie oferty następuje przez złożenie oświadczenia, podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”.
- Odrzucenie oferty
Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeśli:
- Wykonawca nie złożył lub, pomimo wezwania, nie uzupełnił w wymaganym terminie dokumentów, wskazanych w pkt 7.
- Jeśli oferta nie jest zgodna z treścią niniejszego Zapytania ofertowego lub gdy oferent nie ujmie
w Formularzu ofertowym oraz Formularzu cen jednostkowych (Załącznik nr 1, Załącznik nr 1a,) wszystkich elementów, wskazanych w tabeli. - Oferta została złożona po terminie składania ofert.
- Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postepowanie jeżeli:
- Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
- Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej.
- Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
- Rozstrzygnięcie postępowania
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11 grudnia 2023 r. o godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A w Poznaniu.
- Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie złożenia nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawiania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która nie spełnia wymagań Zamawiającego.
- Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Oferentom, którzy otrzymali Zapytanie ofertowe.
- Kryterium oraz sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena wykonania zamówienia - waga 100 pkt
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg. następującego wzoru:
Cn
P1 = ------------ x 100 pkt
Cbo
gdzie:
- – liczba punktów za kryterium cenowe
- - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
Cbo - cena brutto badanej oferty
- Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert.
- Cena brutto oferty, wskazana w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi zawarcia umowy
z Zamawiającym, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
- Oferenci zostaną poinformowani o wynikach postępowania bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem
poczty elektronicznej, na adresy osób wskazanych w ofertach.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są: w sprawach formalnych – Agnieszka Bartkowiak, tel. 607 895 465 , w sprawach merytorycznych - Maciej Kujawski, tel. 61 64 15 706.
- Informacje dotyczące zawierania umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Powiadomiony o wyborze oferty Zleceniobiorca zobowiązany jest do zawarcia umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, o treści tożsamej z treścią załączników 5 oraz 5.1 do niniejszego Zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Dyrektor
(-) Jowita Maćkowiak
Zalacznik_nr_1_ formularz ofertowy_sprzet_komputerowy_12.doc (39,50KB)
Zalacznik_nr_1a_ formularz_cen_jednostkowych_sprzet_komputerowy_12.doc (47,50KB)
Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_warunki_udzialu_sprzet_komputerowy_12.doc (29,50KB)
Zalacznik_nr_3 oswiadczenie_brak_podstaw_do_wykluczenia_sprzet_komputerowy_12.doc (31,50KB)
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_RODO_sprzet_komputerowy_12.doc (31,50KB)
Zalacznik_nr_5_ wzor_umowy_sprzet_komputerowy_12.pdf (451,89KB)
Zalacznik_nr_5a_ wzor_umowy_powierzenia_sprzet_komputerowy_12.pdf (230,48KB)
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OFERENTÓW
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań, tel. 61 641 57 00, e-mail: .
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, prosimy o kontakt,
z powołanym przez ADO Inspektorem Ochrony Danych korespondencyjnie, na wskazany w pkt 1 adres Administratora lub na adres poczty elektronicznej: . - Dane osobowe, pozyskane w ramach niniejszego zamówienia, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) RODO, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.).
- Odbiorcami danych osobowych mogę być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902), - podmioty odpowiedzialne za doręczanie przesyłek (operatorzy pocztowi, firmy kurierskie),
- podmioty upoważnione z mocy prawa,
- podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnych umów (np. hosting serwera pocztowego, serwis sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych).
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło rozstrzygnięcie niniejszego postępowania, zgodnie z przyjętą u Zamawiającego kategorią archiwalną B5, określoną dla tego rodzaju dokumentacji w JRWA.
- W odniesieniu do pozyskanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe nie będą podlegały transgranicznemu przetwarzania.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzecich i organizacji międzynarodowych.
- Wykonawca posiada prawo do:
- dostępu do informacji o swoich danych osobowych,
- sprostowania swoich danych osobowych,
- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.