Odpowiedzi nr 1 _pytania od Wykonawcy
DAP.201.4/2023 Poznań, 11 kwietnia 2023 r.
Dotyczy: zapytania ofertowego na „Wydruk publikacji dot. Audyt Krajobrazowy Województwa Wielkopolskiego”
W związku z zapytaniem, które wpłynęło od Wykonawcy w dniu 11 kwietnia br., Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie: „Jako termin wykonania zamówienia wpisano: część I do dnia 12.05.2023r. – gotowy wydruk całości, do 19.05.2023r. – poprawki końcowe. Podobnie jest w części II. Proszę uściślenie tych informacji, o jakie poprawki chodzi, jeśli wydrukowana i oprawiona publikacja ma być dostarczona 12.05. Jest to niezbędna informacja, żeby Wykonawca miał pewne informacje, co do terminu realizacji zlecenia”.
Odpowiedź: Zamawiający wymaga, by całość zamówienia została zrealizowana do 12.05.2023 r. dla części I oraz do 08.12.2023 r. dla części II. Od dnia następującego po każdym z tych terminów, rozpoczyna się bieg dla kar umownych.
Jeśli jednak dostarczone w terminie wydruki końcowe, będą zawierać błędy, których nie zawierał wydruk próbny lub zostały wniesione przez Zamawiającego na etapie wydruku próbnego lecz Wykonawca ich nie uwzględnił, wówczas Zamawiający nie rozpocznie naliczania kar umownych lecz wniesie żądanie korekty błędów w nieprzekraczalnych terminach - dla części I do dnia 19.05.2023 r. oraz dla części II do dnia 15.12.2023 r. W przypadku niewywiązania się Wykonawcy z terminów realizacji poprawek, Zamawiający zacznie naliczać kary umowne od dnia następnego, po każdym ze wskazanych terminów. Osobno dla każdej części zamówienia.
Z-ca Dyrektor
(-) Grażyna Łyczkowska