Ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert i treści Zapytania ofertowego
Poznań, dnia 13 kwietnia 2023 r.
DAP.201.4/2023
dot. Zapytania ofertowego na zadanie pn.: „Wydruk publikacji dot. Audyt Krajobrazowego Województwa Wielkopolskiego .”
Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania ofert oraz poniższe zapisy przedmiotowego postepowania:
W Zapytaniu ofertowym zmianie ulega:
Pkt. 2, ppkt 2 litera b oraz c, które otrzymują brzmienie:
- środek na papierze Magno Satin, kreda matowa 150 g,
- objętość 184 strony.
Pkt. 2, ppkt 3 litera b, który otrzymuje brzmienie:
- środek na papierze Magno Satin, kreda matowa 150 g.
Pkt. 4, ppkt 1, który otrzymuje brzmienie:
- część I do dnia 19.05.2023 r. – gotowy wydruk całości, do 25.05.2023 r. -poprawki końcowe.
Pkt. 8, ppkt 1, który otrzymuje brzmienie:
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 kwietnia 2023 r., do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań lub drogą elektroniczną na adres e-mail:
Pkt. 12, ppkt 1, który otrzymuje brzmienie:
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18 kwietnia 2023 r., do godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A w Poznaniu.
W Umowie zmianie ulega:
§1 ust. 2 lit. b i c, które otrzymują brzmienie:
- środek na papierze Magno Satin, kreda matowa 150 g,
- objętość 184 stron.
§1 ust. 3 lit. b, który otrzymuje brzmienie:
- środek na papierze Magno Satin, kreda matowa 150 g.
dodano §1 ust. 7 o treści:
- Wykonawca dostarczy wydruk próbny w terminie uzgodnionym przez Strony, do siedziby Zamawiającego, tj. na ul. Mielżyńskiego 14A w Poznaniu, osobiście lub przez reprezentanta, posiadającego wiedzę, doświadczenie i uprawnienia, wystarczające do omówienia i przyjęcia do realizacji poprawek, ustalonych przez Strony w dniu dostarczenia wydruku próbnego.
§2 ust. 1 lit. a, który otrzymuje brzmienie:
- część I do dnia 19.05.2023 r. – gotowy wydruk całości, do 25.05.2023 r. -poprawki końcowe.
§2 ust. 2 lit. a, który otrzymuje brzmienie:
- część I do dnia 26.04.2023 r.
dodano §1 ust. 7 o treści:
- Podpisanie protokołów odbioru nastąpi najpóźniej w dniu przekazania gotowego wydruku całości, bez zastrzeżeń lub z zastrzeżeniami do poprawki, w terminach wskazanych w ust. 1, w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Mielżyńskiego 14A.
W Załączniku nr 1 do Zapytaniu ofertowego „Formularz ofertowy” zmianie ulega:
Pkt. 3, ppkt a, który otrzymuje brzmienie:
- część I do dnia 19.05.2023 r. – gotowy wydruk całości, do 25.05.2023 r. -poprawki końcowe.
W pozostałych dokumentach nie wprowadza się zmian.
Wykonawcy, którzy złożyli ofertę przed opublikowaniem powyższych zmian i podtrzymują jej treść, zobowiązani są do złożenia Zamawiającemu Oświadczenia o akceptacji zmian, wprowadzonych do Zapytania ofertowego, który stanowi Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego i zostaje przekazany Wykonawcom łącznie z niniejszym ogłoszeniem.
Zamawiający odrzuci oferty tych Wykonawców, którzy nie wnieśli o wycofanie oferty, a nie złożyli ww. oświadczenia.
Oświadczenie należy przesłać zgodnie z wytycznymi dla składania ofert, opisanymi w pkt. 8 Zapytania ofertowego pn. „Termin i miejsce składania ofert”.
Dyrektor
(-) Jowita Maćkowiak
Załączniki po zmianach:
Zapytanie_ofertowe_wydruk_publikacji_04_wer_2.pdf (649,43KB)
Zalacznik_nr_1_do_zapytania_formularz_wydruk_publikacji_04_wer_2.docx (16,93KB)
Zalacznik_nr_5_U_wydruk_publikacji_04_wer_2.pdf (389,32KB)
Zalacznik_nr_6_do_zapytania_oswiadczenie_o_akceptacji_zmian_wydruk_publikacji_04.docx (14,77KB)