Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert i treści Zapytania ofertowego

 

Poznań, dnia 13 kwietnia  2023 r.

 

DAP.201.4/2023

 

dot.  Zapytania ofertowego na zadanie pn.: „Wydruk publikacji dot. Audyt Krajobrazowego Województwa Wielkopolskiego .”

 

Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania ofert oraz poniższe zapisy przedmiotowego postepowania:

 

W Zapytaniu ofertowym zmianie ulega:

Pkt. 2, ppkt 2 litera b oraz c, które otrzymują brzmienie:

  1. środek na papierze Magno Satin, kreda matowa 150 g,
  2. objętość 184 strony.

Pkt. 2, ppkt 3 litera b, który otrzymuje brzmienie:

  1. środek na papierze Magno Satin, kreda matowa 150 g.

Pkt. 4, ppkt 1, który otrzymuje brzmienie:

  1. część I do dnia 19.05.2023 r. – gotowy wydruk całości, do 25.05.2023 r. -poprawki końcowe.

Pkt. 8, ppkt 1, który otrzymuje brzmienie:

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 kwietnia 2023 r., do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań lub drogą elektroniczną na adres e-mail:

Pkt. 12, ppkt 1, który otrzymuje brzmienie:

  1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18 kwietnia 2023 r., do godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A w Poznaniu.

 

W Umowie zmianie ulega:

§1 ust. 2  lit. b i c, które otrzymują brzmienie:

  1. środek na papierze Magno Satin, kreda matowa 150 g,
  2. objętość 184 stron.

§1 ust. 3  lit. b, który otrzymuje brzmienie:

  1. środek na papierze Magno Satin, kreda matowa 150 g.

dodano §1 ust. 7  o treści:

  1. Wykonawca dostarczy wydruk próbny w terminie uzgodnionym przez Strony, do siedziby Zamawiającego, tj. na ul. Mielżyńskiego 14A w Poznaniu, osobiście lub przez reprezentanta, posiadającego wiedzę, doświadczenie i uprawnienia, wystarczające do omówienia i przyjęcia do realizacji poprawek, ustalonych przez Strony w dniu dostarczenia wydruku próbnego.

§2 ust. 1  lit. a, który otrzymuje brzmienie:

  1. część I do dnia 19.05.2023 r. – gotowy wydruk całości, do 25.05.2023 r. -poprawki końcowe.

§2 ust. 2  lit. a, który otrzymuje brzmienie:

  1. część I do dnia 26.04.2023 r.

dodano §1 ust. 7  o treści:

  1. Podpisanie protokołów odbioru nastąpi najpóźniej w dniu przekazania gotowego wydruku całości, bez zastrzeżeń lub z zastrzeżeniami do poprawki, w terminach wskazanych w ust. 1, w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Mielżyńskiego 14A.

 

W Załączniku nr 1 do Zapytaniu ofertowego „Formularz ofertowy” zmianie ulega:

Pkt. 3, ppkt a, który otrzymuje brzmienie:

  1. część I do dnia 19.05.2023 r. – gotowy wydruk całości, do 25.05.2023 r. -poprawki końcowe.

 

W pozostałych dokumentach nie wprowadza się zmian. 

Wykonawcy, którzy złożyli ofertę przed opublikowaniem powyższych zmian i podtrzymują jej treść, zobowiązani są do złożenia Zamawiającemu Oświadczenia o akceptacji zmian, wprowadzonych do Zapytania ofertowego, który stanowi Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego i zostaje przekazany Wykonawcom łącznie z niniejszym ogłoszeniem.

Zamawiający odrzuci oferty tych Wykonawców, którzy nie wnieśli o wycofanie oferty, a nie złożyli ww. oświadczenia.

Oświadczenie należy przesłać zgodnie z wytycznymi dla składania ofert, opisanymi w pkt. 8 Zapytania ofertowego pn. „Termin i miejsce składania ofert”.

 

                                                                                                                                                                                                 Dyrektor

                                                                                                                                                                                            (-) Jowita Maćkowiak

 

Załączniki po zmianach:

PDFZapytanie_ofertowe_wydruk_publikacji_04_wer_2.pdf (649,43KB)
DOCXZalacznik_nr_1_do_zapytania_formularz_wydruk_publikacji_04_wer_2.docx (16,93KB)
PDFZalacznik_nr_5_U_wydruk_publikacji_04_wer_2.pdf (389,32KB)

DOCXZalacznik_nr_6_do_zapytania_oswiadczenie_o_akceptacji_zmian_wydruk_publikacji_04.docx (14,77KB)