Wydruk publikacji dla Audytu Krajobrazowego Województwa Wielkopolskiego
Poznań, dnia 4 kwietnia 2023 r.
DAP.201.4/2023
Dyrektor Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego z siedzibą w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań:
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Wydruk publikacji dot. Audyt Krajobrazowy Województwa Wielkopolskiego ”
- Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wydruk dwóch publikacji dot. Audytu Krajobrazowego Województwa Wielkopolskiego, z których każda stanowi osobną część zamówienia.
- Część I – parametry zamówienia:
- format środka - 22,5 × 22,5 cm,
- środek na papierze kreda matowa 150 g,
- objętość 208 stron,
- całość druk cyfrowy, barwny wysokiej jakości (liczne fotografie),
- oprawa twarda, szyto-klejona tektura 2,5 mm, grzbiet prosty, kapitałka,
- okładka barwna foliowana (błysk),
- nakład 400 egzemplarzy (bez nr ISBN).
- Część II – parametry zamówienia:
- format środka - 22,5 × 22,5 cm,
- środek na papierze kreda matowa 150 g,
- objętość 128 stron,
- całość druk cyfrowy, barwny wysokiej jakości (liczne fotografie),
- oprawa twarda, szyto-klejona tektura 2,5 mm, grzbiet prosty, kapitałka,
- okładka barwna foliowana (błysk),
- nakład 400 egzemplarzy (bez nr ISBN).
- Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie przekazanych przez Zamawiającego plików drukarskich w formacie pdf.
- Wykonawca zobowiązany jest do dokładnej weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego plików drukarskich i, w razie takiej konieczności, do przekazania Zamawiającemu uwag oraz szczegółowych wytycznych dla ich poprawy.
- Przed ostatecznym zatwierdzeniem materiałów do druku, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu próbny wydruk 1:1, na materiale i w kolorystyce odpowiadającym produktowi finalnemu, dla okładki i dla środka.
- Kod CPV i nazwa kodu:
79820000-8 – Usługi związane z drukowaniem.
- Termin wykonania zamówienia:
- część I do dnia 12.05.2023 r. – gotowy wydruk całości, do 19.05.2023 r. -poprawki końcowe.
- część II do dnia 08.12.2023 r. – gotowy wydruk całości, do 15.12.2023 r. -poprawki końcowe.
- Warunki udziału w postępowaniu
- Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.
- Do złożenia oferty uprawnieni są Wykonawcy, którzy:
- posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał osobowy i techniczny, potrzebny do realizacji przedmiotowego zamówienia,
- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na realizację przedmiotowego zmówienia,
- wdrożyli odpowiednie środków techniczne i organizacyjnych, by przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
- Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Oświadczenie dotyczące braku przesłanek do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- Oświadczenie o ochronie danych osobowych (załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego),
- aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50 000 zł.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta musi zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Do formularza ofertowego należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 6 niniejszego Zapytania ofertowego.
- Na sporządzonej ofercie oraz wszystkich załącznikach winny znajdować się podpisy osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
- Do oferty należy załączyć dokumenty, potwierdzające uprawnienia osób do działania w imieniu Wykonawcy, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
- Termin i miejsce składania ofert
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13 kwietnia 2023 r., do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu,
ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań lub drogą elektroniczną na adres e-mail: . - Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ” Wydruk publikacji dot. Audytu Krajobrazowego Województwa Wielkopolskiego”.
- W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną nazwę i adres Wykonawcy należy umieścić
w treści maila, którego należy zatytułować: Oferta na zadanie pn.: ” Wydruk publikacji dot. Audytu Krajobrazowego Województwa Wielkopolskiego”. - O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub na wskazany w ppkt 1) adres e-mail.
- Zmiana lub wycofanie oferty
- Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składnia ofert. Po terminie składania ofert Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian w ofercie, powinno zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej, w niniejszy Zapytaniu, dla złożenia oferty, z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.
- Wycofanie oferty następuje przez złożenie oświadczenia, podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”.
- Odrzucenie oferty
Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeśli:
- Wykonawca nie złożył lub, pomimo wezwania, nie uzupełnił w wymaganym terminie dokumentów, wskazanych w pkt 7.
- Jeśli oferta nie jest zgodna z treścią niniejszego Zapytania ofertowego lub gdy Wykonawca nie wypełni Formularza ofertowego (Załącznik nr 2) w sposób nie budzący wątpliwości co do treści i ceny złożonej oferty.
- Oferta została złożona po terminie składania ofert.
- Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postepowanie jeżeli:
- Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
- Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej.
- Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia dowolnej części lub całości niniejszego Zapytania bez podania przyczyny.
- Rozstrzygnięcie postępowania
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13 kwietnia 2023 r., do godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A w Poznaniu.
- Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie złożenia nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawiania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która nie spełnia wymagań Zamawiającego.
- Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali Zapytanie ofertowe oraz opublikowana na stronie BIP Zamawiającego.
- Kryterium oraz sposób oceny ofert:
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena wykonania zamówienia - waga 100 pkt
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg. następującego wzoru:
Cn
P1 = ------------ x 100 pkt
Cbo
gdzie:
- – liczba punktów za kryterium cenowe
- - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
Cbo - cena brutto badanej oferty
- Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert.
- Cena brutto oferty, wskazana w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie koszty związanez realizacją przedmiotu zamówienia.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi zawarcia umowy z Zamawiającym, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
- Oferenci zostaną poinformowani o wynikach postępowania bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem
- poczty elektronicznej, na adresy osób wskazanych w ofertach.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów ze Wykonawcami są: w sprawach formalnych – Agnieszka Bartkowiak, tel. 607 895 465, e-mail: , w sprawach merytorycznych – Paweł Krysztafkiewicz , tel. 61 64 15 720, e-mail: .
- Informacje dotyczące zawierania umowy
Powiadomiony o wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy, o treści tożsamej z treścią Załącznika nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Dyrektor
(-) Jowita Maćkowiak
Zalacznik_nr_1_do_zapytania_formularz_wydruk_publikacji_04_wer_2.docx (16,93KB)
Zalacznik_nr_2_do_zapytania_oswiadczenie_warunki_udzialu_wydruk_publikacji_04.docx (15,24KB)
Zalacznik_nr_3_do_zapytania_oswiadczenie_o_braku podstaw_wykonanie_publikacji_04.docx (15,41KB)
Zalacznik_nr_4_do_zapytania_oswiadczenie_RODO_wydruk_publikacji_04.docx (16,94KB)
Zalacznik_nr_5_U_wydruk_publikacji_04_wer_2.pdf (389,32KB)
Zalacznik_nr_6_do_zapytania_oswiadczenie_o_akceptacji_zmian_wydruk_publikacji_04.docx (14,77KB)
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WYKONAWCAÓW
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań, tel. 61 641 57 00, e-mail: .
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, prosimy o kontakt,
z powołanym przez ADO Inspektorem Ochrony Danych korespondencyjnie, na wskazany w pkt 1 adres Administratora lub na adres poczty elektronicznej: . - Dane osobowe, pozyskane w ramach niniejszego zamówienia, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) RODO, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.(t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.) oraz ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 289).
- Odbiorcami danych osobowych mogę być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902), - podmioty odpowiedzialne za doręczanie przesyłek (operatorzy pocztowi, firmy kurierskie),
- podmioty upoważnione z mocy prawa,
- podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnych umów (np. hosting serwera pocztowego, serwis sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych).
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło rozstrzygnięcie niniejszego postępowania, zgodnie z przyjętą u Zamawiającego kategorią archiwalną B5, określoną dla tego rodzaju dokumentacji w JRWA.
- W odniesieniu do pozyskanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe nie będą podlegały transgranicznemu przetwarzania.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzecich i organizacji międzynarodowych.
- Wykonawca posiada prawo do:
- dostępu do informacji o swoich danych osobowych,
- sprostowania swoich danych osobowych,
- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.