Wykonanie analizy badającej świadomość ekologiczną mieszkańców Wielkopolski
Poznań, dnia 19 października 2021 r.
DAP.201.11/2021
Dyrektor Wielkopolskiego Biura Planowania Przestrzennego
z siedzibą w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14a, 61-725 Poznań
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Wykonanie analizy badającej świadomość ekologiczną mieszkańców Wielkopolski”
- Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest:
- opracowanie pytań do badania ankietowego we współpracy z Zamawiającym,
- przeprowadzenie badania ankietowego dotyczącego świadomości ekologicznej mieszkańców Wielkopolski, w następujących grupach wiekowych :
- 15-17 lat – dla 350-500 respondentów,
- 18-64 lat – dla 350-500 respondentów,
- 65 lat i więcej – dla 350-500 respondentów.
Badanie będzie przeprowadzone na obszarze województwa wielkopolskiego w podziale na podregiony NUTS 3, z zachowaniem reprezentatywnej próby.
Badanie będzie przeprowadzone w oparciu o rozmowę telefoniczną. Zamawiający dopuszcza możliwość badania „face to face” wyłącznie dla grupy badawczej 15-17 lat.
- opracowanie raportu, zawierającego min:
- przedstawienie metody badawczej,
- wyniki badania ankietowego dla podregionów NUTS 3 ogółem oraz z uwzględnieniem grup wiekowych,
- wnioski z badania ankietowego dla podregionów NUTS 3 i województwa wielkopolskiego ogółem oraz z uwzględnieniem grup wiekowych,
- przekazanie Zamawiającemu zarówno przeprowadzonych ankiet, jak i wykonanego raportu, o którym mowa w ppkt b).
- Kod CPV i nazwa kodu:
79311200-9– usługi przeprowadzania badań ankietowych.
- Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będzie zrealizowane do dnia 10 grudnia 2021 r.
- Warunki udziału w postępowaniu
Do złożenia oferty uprawnieni są Wykonawcy, którzy:
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Posiadają wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu badań ankietowych obejmujący obszar co najmniej województwa.
- Wykażą się realizacją co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze z zakresu ochrony środowiska przyrodniczego i klimatu i zasięgu terytorialnym co najmniej subregionalnym.
- Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na realizacje przedmiotowego zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
- Stosują, wymagane przepisami prawa, zasady ochrony danych osobowych.
- Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego).
- Oświadczenia o ochronie danych osobowych (załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego).
- Wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami, potwierdzającymi ich należyte wykonanie (załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania ofertowego).
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta musi zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Do formularza ofertowego należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 6 niniejszego Zapytania ofertowego.
- Na sporządzonej ofercie oraz wszystkich załącznikach winny znajdować się podpisy osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
- Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, podpisujących ofertę Wykonawcy, do działania w jego imieniu, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
- Termin i miejsce składania ofert
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 października 2021 r., do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego,
ul. Mielżyńskiego 14 A, 61-725 Poznań (Kwadraciak), w sekretariacie na I piętrze (domofon 1) lub drogą elektroniczną na adres mailowy . - Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ” Wykonanie analizy badającej świadomość ekologiczną mieszkańców Wielkopolski”.
- W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną nazwę i adres Wykonawcy należy umieścić w treści maila, którego należy zatytułować: Oferta na zadanie pn.: ” Wykonanie analizy badającej świadomość ekologiczną mieszkańców Wielkopolski”.
- O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub na wskazany w ppkt 1) adres mailowy.
- Zmiana lub wycofanie oferty
- Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składnia ofert. Po terminie składania ofert Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian w ofercie, powinno zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej, w niniejszy Zapytaniu, dla złożenia oferty, z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.
- Wycofanie oferty następuje przez złożenie oświadczenia, podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”.
- Odrzucenie oferty
Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeśli:
- Wykonawca nie złożył lub, pomimo wezwania, nie uzupełnił w wymaganym terminie dokumentów, wskazanych w pkt 7 ppkt 1)-4).
- Jeśli oferta nie jest zgodna z treścią niniejszego Zapytania ofertowego lub gdy oferent nie wypełni prawidłowo Formularza ofertowego (Załącznik nr 1),
- Oferta została złożona po terminie.
- Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli:
- Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
- Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej.
- Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
- Rozstrzygnięcie postępowania
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26 października 2021 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, w Wielkopolskim Biurze Planowania Przestrzennego w Poznaniu,
ul. Mielżyńskiego 14 A. - Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie złożenia nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawiania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która nie spełnia wymagań Zamawiającego.
- Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Oferentom, którzy otrzymali Zapytanie ofertowe.
- Kryterium oraz sposób oceny ofert:
100% cena
cena brutto oferty najniższej
Liczba punktów = --------------------------------------------
cena brutto badanej oferty
Maksymalna do uzyskanie liczba punktów = 100.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Agnieszka Bartkowiak, tel. 607 895 465, e-mail: a.bartkowiak@wbpp.poznan.pl
- Informacje dotyczące zawierania umowy (załączniki nr 4 do Zapytania ofertowego)
Powiadomiony o wyborze oferty Wykonawca, zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści tożsamej z treścią załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej oferty.
- Obowiązek informacyjny Wykonawcy
Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym – załącznik 1, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu.
Dyrektor
(-) Jowita Maćkowiak
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 14A, 61-725 Poznań, tel. 61 641 57 00, e-mail: .
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, prosimy o kontakt,
z powołanym przez ADO Inspektorem Ochrony Danych korespondencyjnie, na wskazany w pkt 1 adres Administratora lub na adres poczty elektronicznej: . - Dane osobowe, pozyskane w ramach niniejszego zamówienia, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) RODO, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowaniem
o udzielenie zamówienia, w związku z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.(t.j. Dz.U.
z 2021 r. poz. 2019 ze zm.) oraz ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1129). - Odbiorcami danych osobowych mogę być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176), - podmioty odpowiedzialne za doręczanie przesyłek (operatorzy pocztowi, firmy kurierskie),
- podmioty upoważnione z mocy prawa,
- podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnych umów (np. hosting serwera pocztowego, serwis sprzętu komputerowego
i urządzeń peryferyjnych).
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło rozstrzygnięcie niniejszego postępowania, zgodnie
z przyjętą dla tego typu dokumentacji, kategorią archiwalną B5. - W odniesieniu do pozyskanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe nie będą podlegały transgranicznemu przetwarzania.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzecich i organizacji międzynarodowych.
- Wykonawca posiada prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania swoich danych osobowych,
- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.